عبدالله نادری روز دوشنبه در نشست مسئولان شهرستان  دشتی افزود: یکی از مهمترین طرح‌های دولت برای ساخت خانه اقشار کم درآمد و متوسط جامعه اجرای طرح اقدام ملی مسکن است که کار ثبت نام نیز همزمان با سراسرکشور در این شهرستان  شروع شده‌است.

وی افزود: در اجرای این طرح ۳۲۳ واحد مسکونی در شهر خورموج و ۲۶ واحد در شهر کاکی احداث خواهد شد.

فرماندار دشتی اضافه کرد: همه افراد واجد شرایط می‌توانند از روز سه شنبه مورخه ۲۶ آذر ماه جاری با مراجعه به سایتtem.trud.ir  ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتی گفت: از مهمترین اهداف این طرح ملی تامین مسکن برای اقشار متوسط و کم‌ درآمد و فاقد مسکن جامعه است.

حسین رضائیان به شرایط متقاضیان مسکن در طرح اقدام ملی اشاره کرد و افزود: بر اساس این طرح افراد متقاضی باید  فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی باشند و از هیچ‌ یک از امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.

وی اضافه کرد: افراد متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار و در صورتی که متقاضی، زن خود سرپرست است حداقل سن او باید ۳۵ سال باشد و حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشد.

رضائیان ادامه داد: متقاضیان باید  برای دریافت تسهیلات بانکی هیچگونه منع قانونی از جمله چک برگشتی و تسهیلات معوقه نداشته و توانایی تامین هزینه مازاد بر تسهیلات بانکی ساخت مسکن و امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی بر اساس اعلام دستگاه یا نهاد مربوطه و پرداخت اقساط ماهیانه تسهیلات بانکی دریافتی را داشته باشند.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهرواقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.