مسعود علیاری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل. رفع موانع تولید استان که با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در محل شرکت ایران ترانسفو برگزار شد، افزود: درزمان حاضر ۵۴۲ هزار و ۶۵۴ نفر در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که این میزان بیش از ۵۲ درصد جمعیت استان است.
وی ادامه داد: هم اکنون ۱۸۴ هزار و ۳۰۱ بیمه شده اصلی در استان هستند که ۱۱۳ هزار و ۹۲۸ نفر از آنان بیمه شده اجباری محسوب می شوند.
علیاری اظهار داشت: شمار بیمه شدگان اجباری تا مهر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان چهار درصد افزایش پیدا کرده است.

علیاری شمار کارگاه‌های فعال استان را ۱۵ هزار و ۷۶ کارگاه اعلام کرد و گفت: شمار کارگاه‌های فعال استان نسبت به سال گذشته هشت درصد رشد دارد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان وضعیت اشتغال در این استان را مطلوب و رو به جلو توصیف کرد و ادامه داد: تامین اجتماعی از طریق تعامل گسترده و بخشودگی جرایم، اقدامات قابل توجهی در حمایت از صنعت و تولید در استان انجام می دهد.
وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۰۲ کارگاه در استان از اجرای طرح بخشودگی استفاده کردند، افزود: ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جرائم بیمه ای کارفرمایان بخشوده و ۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز تقسیط شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به شاخص های شمار بیمه شده اجباری، کارگاه‌های فعال و مقرری بگیران بیمه کاری، طی یک سال گذشته حدود ۸ هزار شغل در استان ایجاد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.