علیرضا جزء قاسمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تجهیز خطوط لوله آب آشامیدنی شهرهای استان به دستگاه‌های نشت یاب با هدف پیگیری از هدر رفت آب، شناسایی و اصلاح شکستگی‌های خطوط لوله در زیر زمین انجام می‌شود.

وی یادآوری کرد: در زمان حاضر شهر زنجان به ۲ دستگاه نشت یاب مجهز شده و ۲ دستگاه دیگر نیز برای شهرهای ابهر و قیدار اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۲ میلیارد ریال اعتبار برای خرید دستگاه های نشت یاب خطوط لوله شهرهای استان تخصیص یافته که با تامین ردیف های اعتباری خطوط لوله آب آشامیدنی دیگر شهرهای استان به این دستگاه ها مجهز خواهد شد.

جزء قاسمی اظهارداشت: شرکت آبفا با پوشش این طرح در همه شهرستان های استان زنجان در قالب یک برنامه پایدار با پایش خطوط شبکه توزیع آب شهرها تا ۸۰ درصد از نشتی ها را شناسایی و از هدر رفت آب پیشگیری کند.

وی به تجربه مثبت بکارگیری دستگاه های نشت یاب در برخی شهرهای استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تکنولوژی تولید این دستگاه ها در کشور به طور کامل ایجاد شده است، برای تداوم خدمات و پیشگیری از هدر رفت آب در برنامه ای میان مدت همه خطوط لوله آب آشامیدنی به این دستگاه ها تجهیز خواهند شد.

به گزارش ایرنا، مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان توسط اپراتورهای خود در سامانه ۱۲۲ پاسخگوی مشکلات و حوادث در این حوزه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.