علیرضا جزء قاسمی روز دوشنبه در این باره افزود: با حذف قبوض کاغذی آب مشترکین از راه های ساده تر و بهتری آب بهای خود را می توانند پرداخت کنند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب راه های مختلفی را جهت پرداخت غیر حضوری آب بها پیش روی مشترکین قرار داده است که با بهره گیری از این روش ها در زمان و هزینه مشترکین صرفه جویی خواهد شد. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۵۲۲ در تمامی شهرهای این استان راه اندازی شده و مشترکین تنها با برقراری یک تماس با این سامانه می توانند قبوض خود را پرداخت نمایند.

جزء قاسمی اضافه کرد: سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۱۴۸۵ نیز از دیگر راه های پرداخت آب بها برای مشترکین در استان زنجان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان افزود: مشترکین این شرکت همچنین می توانند از طریق مراجعه به صفحه اصلی سایت اینترنتی شرکت آب و فاضلاب آب بها مصرفی خود را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب در نظر دارد با ارائه نوین ترین راهکارها از اتلاف وقت و هزینه مشترکین کاسته و امکان سهولت بیشتری را در پرداخت آبهای خود برای آنان ایجاد کند.

این مسئول با اشاره به اینکه قبوض کاغذی هزینه بیشتری را به مشترکین تحمیل می کرد، خاطرنشان ساخت:  با حذف قبوض کاغذی به جز هزینه آب بها، مشترکین مجبور به پرداخت هزینه بیشتری نخواهند بود.

به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در بخش آب آشامیدنی بیش از ۲۵۰ هزار مشترک دارد.

۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.