رضا کابلی شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روستای قوریه با ۷۱ خانوار و ۱۷۱ نفر جمعیت از روستاهای غیر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوده و با مشکل کمبود آب، مواجه بود.

وی خاطرنشان کرد: احداث بیش از سه کیلومتر شبکه توزیع، احداث ۳۰۰ متر خط انتقال، تجهیز چاه و ساخت ساختمان سرچاهی و اتاق فرمان و تعمیر و بازسازی مخزن ذخیره آب از جمله اقداماتی است که شرکت آبفار استان در این روستا انجام داد.

کابلی افزود: در کنار اقدامات و فعالیت‌های شرکت آبفار، اهالی روستا نیز  اقدام به حفر یک حلقه چاه دستی با دِبی ۲.۵ لیتر بر ثانیه کردند .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان اظهار داشت: مشارکت ریالی اهالی در این پروژه، ۱۰۰ میلیون ریال بود و اعتبار هزینه‌شده در این پروژه توسط آبفار نیز رقمی بالغ بر سه میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه تا چند روز آینده، آب شرب سالم و بهداشتی در روستای قوریه وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد، گفت: پروژه آبرسانی به این روستای به اتمام رسیده و بعد از نصب انشعاب توسط اهالی، قابل استفاده خواهد بود.

کابلی خاطرنشان کرد: روستای قوریه بعد از انشعاب‌گذاری، تحت پوشش شرکت آبفار قرار خواهد گرفت و از خدمات دیگر شرکت نیز برخوردار می‌شود.

۹۵۵۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.