مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در نظر دارد برای ایجاد توازن در فشار شبکه آب شهرهای استان و افزایش ظرفیت ذخیره آب نسبت به احداث 45 هزار متر مکعب مخزن آب جدید اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز با اعلام این خبر،  بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری 10 هزار متر مکعب به حجم مخازن آب شهرهای استان افزوده و طی دو سال آینده نیز 35 هزار متر مکعب بر حجم ظرفیت مخازن آب استان اضافه خواهد کرد.

 مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: برای تامین آب شهرهای استان نیز حفر و تجهیز 8 حلقه چاه در سال جاری و 11 حلقه چاه طی دو سال آینده در دستور کار شرکت آبفای استان زنجان قرار دارد.

جزء قاسمی اظهار کرد: اجرای برنامه ایمنی آب در قالب پروژه تکمیل آزمایشگاه‌های آب شهرهای استان نیز از دیگر برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب است که تحقق این برنامه در سال جاری به 60 درصد خواهد رسید.

وی تصریح کرد: کیفیت آب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است و همواره در تلاش بوده‌ایم بهترین و باکیفیت‌ترین آب در اختیار شهروندان زنجانی قرار بگیرد.

این مسئول همچنین با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف از سوی مشترکین و مصرف بهینه آب در تمام روزهای سال گفت: باتوجه به بارندگی های مناسب صورت گرفته در سال جاری نباید اصل مدیریت مصرف و مصرف بهینه آب به فراموشی سپرده شود.

وی گفت: در همین راستا شرکت آبفای استان زنجان برنامه مدیریت تقاضا و زونبندی و مدیریت فشار شبکه آب در شهرهای استان زنجان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.