سرهنگ داود مرسلی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کارشناسان ذیربط، ارزش این میزان داروی غیرمجاز کشف و ضبط شده را قریب ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند. 
وی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی متخلف اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می‌کند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

مرسلی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان ابهر پس از انجام تحقیقات و بررسی های پلیسی، در بازرسی از محل، این تعداد داروی غیر مجاز را کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد، تصریح کرد: نیروی انتظامی، حسب وظیفه ذاتی خود برای حفظ امنیت و تامین آرامش شهروندان تلاش وافر می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدام شود.

اواخر شهریور ماه امسال نیز تعداد ۳۰ هزار و ۸۹۵ عدد انواع داروی قاچاق از سوی ماموران پلیس آگاهی استان زنجان از یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ درحال تردد در جاده گاوازنگ شهر زنجان کشف شد.

کارشناسان پلیس، ارزش تقریبی این مقدار داروی قاچاق کشف و ضبط شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند و متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.