سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ماموران یگان ۱۱۰ ساعت یک بامداد امروز هنگام گشت زنی به سه دستگاه خودرو سواری پراید در حوالی میدان پژوهش مشکوک شده و برای بررسی موضوع به آنها نزدیک می شوند.

وی اضافه کرد: راننده این خودروها با دیدن پلیس از محل متواری شده و ماموران پلیس با درخواست نیروی کمکی از کلانتری ۱۲ اقدام به تعقیب این خودروها می کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ۲ دستگاه از خودروهای متواری، هنگام ورود به یک منزل مسکونی توسط پلیس شناسایی و سه تن از سرنشینان آنها دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران در بازرسی از این منزل مسکونی پنج هزار و ۳۰۰ دست لباس خارجی بدون مجوز و قاچاق را کشف و ضبط کردند که ارزش ریالی آنها حدود یک میلیارد ریال است.

وی یادآوری کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در ۶ ماهه سالجاری یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: ۲ هزار نفر از افراد فعال در امر کالای قاچاق نیمه نخست امسال دستگیر و خودروی آنها توقیف شده که نتیجه آن تشکیل ۱۱۰ پرونده قاچاق بالای یک میلیارد و ۲۰ پرونده بالای پنج میلیارد ریال است.

سردار کامرانی صالح گفت: مبارزه با عرضه کالای قاچاق ماموریت اصلی پلیس در سالجاری است که تاکنون ۲۰۰ عملیات در این حوزه اجرا شده است.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.