به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار رحیم جهانبخش گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش گندم به صورت غیر مجاز، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: طی بررسی های صورت گرفته هفت دستگاه تریلر حامل بار گندم غیرمجاز حین انتقال این محصول به استان همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به منظور بررسی بیشتر متوقف شدند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه ماموران در بازرسی اوراق بارنامه تریلرهای توقیف شده این مقدار گندم را که بدون مجوز قانونی حمل می شد ضبط کردند، اظهار داشت: گندم کشف و ضبط شده تحویل سیلوهای دولتی شد و متهمان نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۹ تن مرغ قاچاق در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان نیز از کشف ۹ تن و ۹۰ کیلوگرم مرغ قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان ابهر  از توابع این استان خبر داد.

سرهنگ ایرج خانی پور افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ بازار شهرستان ابهر حین کنترل خودرو های عبوری در شهر ابهر به ۲ دستگاه کامیون باری مشکوک شده و خودروها را متوقف کرده و پس از بازرسی این مقدار مرغ قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند.  

وی اظهار داشت: در این راستا خودروها توقیف و ۲ نفر نیز به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به همراه مرغ های کشف و ضبط شده،  تحویل مراجع قضایی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.

۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.