سردار رحیم جهانبخش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار پرده خارجی با استفاده از یک دستگاه کامیون بنز به صورت قاچاق منتقل می شد که در جاده بیجار - خدابنده، کشف شد.
وی افزود: ارزش ریالی این مقدار کالای کشف و ضبط شده بیش از سه میلیارد ریال برآورد شد که در این رابطه راننده خودرو به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون تحویل مقامات قضایی شد.
سردار جهانبخش افزود: از یک دستگاه کامیون نیز 58 طاقه پارچه قاچاق از سوی پلیس شهرستان خدابنده کشف و راننده کامیون در این رابطه دستگیر شد.
وی، ارزش ریالی این پارچه ها را یک میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس شهرستان خدابنده این میزان کالای قاچاق را در مسیر ارتباطی بیجار - خدابنده، کشف کرد.

*** کشف و ضبط بیش از 10 کیلوگرم موادمخدر
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر با استفاده از 2 دستگاه سواری پراید درحال تردد در آزادراه زنجان - قزوین، به دست آمد.
سرهنگ جعفر کردلو افزود: در این رابطه سه نفر به عنوان قاچاقچی دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان زنجان معرفی شدند.
وی اظهار داشت: این افراد که بومی و سابقه دار هستند این مقدار تریاک را از مرکز کشور تهیه کرده و قصد توزیع آن در سطح زنجان را داشتند که با درایت پلیس مبارزه با موادمخدر استان به دام قانون افتادند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.