سردار رحیم جهانبخش، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تعداد مواد محترقه غیرمجاز به همراه 33 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری پژو در حال تردد در مسیر ارتباطی بیجار - خدابنده، به دست پلیس آگاهی شهرستان خدابنده افتاد.
وی اظهار داشت: راننده این خودرو در این رابطه، دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
جهانبخش افزود: ماموران آگاهی زنجان نیز در آزادراه زنجان - تبریز، یک کامیون تانکردار را متوقف کرده و در بازرسی از آن مقدار 30 هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
وی ادامه داد: این میزان سوخت که از نوع نفت سفید بود، خارج از شبکه توزیع و به سمت تهران حمل می شد و راننده کامیون نیز به دلیل نبود مدارک و اوراق مثبته، از سوی عوامل پلیس آگاهی زنجان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

**** کشف 59 راس دام قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از کشف و ضبط 59 راس دام قاچاق (گوسفند) از یک دستگاه کامیون ایسوزو، خبر داد و گفت: این تعداد دام در آزاد راه زنجان - تبریز در دام ماموران انتظامی شهرستان زنجان افتاد.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: ارزش تقریبی این تعداد دام قاچاق را که به سمت استان های مرکزی بارگیری شده بود به مبلغ یک میلیارد ریال، اعلام کرد.

**** کشف مرغ زنده قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران انتظامی شهرستان خرمدره موفق به کشف و ضبط سه هزار و 342 قطعه مرغ زنده شدند.
سرهنگ جعفر کردلو افزود: این تعداد مرغ توسط کامیون 2 دستگاه کامیون انتقال می یافت که رانندگان آن به عنوان متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.
وی، ارزش ریالی این تعداد مرغ زنده قاچاق که در جاده قدیم زنجان - خرمدره کشف و ضبط شد را 300 میلیون ریال اعلام کرد.

**** کشف هفت تن الوار قاچاق
جانشین فرمانده انتطامی استان زنجان گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان طارم، موفق به کشف و ضبط هفت تن الوار قاچاق به ارزش 80 میلیون ریال شدند.
کردلو افزود: این مقدار الوار کشف شده در آببر طارم به دست ماموران افتاد که به احتمال زیاد به مقصد استان های شمالی بارگیری شده بود.
وی اظهار داشت: این الوارهای قاچاق با استفاده از یک دستگاه نیسان وانت، قاچاق می شد که راننده آن به عنوان متهم دستگیر و به منظور عامل قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.