مرتضی ممیزی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این محموله‌ها که ارزش آن بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شد، با تلاش ماموران این اداره کل به مقصد نرسید و پرونده متهم هم اکنون در دست رسیدگی است.

وی با اشاره به کشفیات مهم دیگر در شهرستان ابهر، اظهار داشت: ۲ هزارو ۱۹۵ ثوب انواع پوشاک از یک دستگاه خودروی سواری کشف و راننده خودرو به دلیل ناتوانایی در انتقال محموله، متواری شده است.

ممیزی خاطرنشان کرد: تحقیقات لازم نسبت به شناسایی عامل و یا عوامل دخیل در قاچاق این محموله ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به پرونده تلویزیون قاچاق در ابهر، گفت: ۱۵ دستگاه تلویزیون نیز از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان کشف و ضبط شده است که با حکم شعبه مربوطه، علاوه بر ضبط خودروی حامل کالای قاچاق و تلویزیون‌های مکشوفه به نفع دولت، عامل قاچاق نیز به پرداخت ۳۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایرنا، اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان شامل ۲ اداره تابعه در شهرستان‌های ابهر و خدابنده بوده که اداره شهرستان ابهر، رسیدگی به تخلفات اقتصادی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و شهرهای هیدج، صائین‌قلعه و سلطانیه را بر عهده داشته و اداره شهرستان خدابنده نیز بر تخلفات اقتصادی حوزه قضایی این شهرستان رسیدگی می‌کند.

سایر مناطق شامل اداره‌های عمومی، ابلاغ و اجرای احکام نیز در اداره کل، مستقر هستند.

۶۰۸۵/۹۵۵۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.