سرهنگ مختار شیرمحمدی روز یکشنبه با بیان این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان زنجان از فعالیت یک متهم در امر تهیه و توزیع این بلای خانمان‌سوز، مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران در بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده و پس از اطمینان از تهیه و توزیع، عملیات دستگیری را آغاز و تیم ویژه ای به منظور کشف موادمخدر به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی اعزامی به محل موردنظر در بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده این میزان موادمخدر از نوع گراس را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانونی به مراجع قضایی استان، معرفی شد.

طی ۶ ماه نخست امسال قریب یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۲۵ درصد افزایش نشان می دهد. 

از ابتدای سال تاکنون (اول فروردین تا ۲۳ مهر ماه جاری) یک هزار و ۹۷۵ نفر دستگیری داشتیم که این میزان در مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۵۹۴ نفر بود ۲۴ درصد افزایش نشان می دهد.

۶ ماهه نخست پارسال ۱۱ باند موادمخدر در زنجان متلاشی شد اما امسال در طی این مدت ۱۵ باند از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و نسبت به انهدام این باندها اقدام عملیاتی شد.

از ابتدای امسال تاکنون، ۹۷۶ معتاد متجاهر ( ۹۷۲ مرد و چهار زن) از سطح این استان جمع‌آوری شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۶ درصد رشد نشان می‌دهد.‌

۲۰ مهر ماه جاری، ۱۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر غیردارویی و قرص‌های روانگردان کشف و ضبط شده در زنجان، در مقابل انظار عمومی امحا شد.‌

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.