سرهنگ سلمان حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس در راستای مبارزه با سوداگران مرگ موفق شدند در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان این میزان مواد مخدر از نوع «تریاک» و «گل» را از یک دستگاه خودرو سواری پراید کشف و ضبط کنند.

 وی افزود: این محموله‌ شامل ۲۱ کیلوگرم تریاک و ۱.۵ کیلوگرم ماده مخدر گل است که سوداگران مرگ سعی داشتند این محموله را از شهرهای عمقی کشور وارد حوزه استحفاظی شهرستان بوکان کنند که قبل از هرگونه اقدامی برای توزیع توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شده‌اند، افزود: متهمان با هماهنگی مقام قضایی به زندان معرفی شد و یک دستگاه خودرو پراید نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی بوکان گفت: پنجشنبه هفته گذشته نیز در یک عملیات موفق دیگر ماموران پلیس این شهرستان توانستند ۸۷ کیلوگرم مواد مخدر را از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط کنند.

از ابتدای امسال تاکنون ۶۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در این شهرستان کشف و ۲ شبکه توزیع و قاچاق این مواد نیز منهدم شده‌است.

بوکان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی بودن شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهرهای مرزی یکی از محل‌های گذر مواد مخدر به شهرهای عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۹۶ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

هفته گذشته نیز با تلاش ماموران انتظامی هشت تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل سه تن و ۵۰۰ کیلوگرم «مرفین» و پنج تن و  ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در ارومیه کشف و یک شبکه تهیه و توزیع نیز متلاشی شد.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.