فرمانده انتظامی بوکان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق شدند این میزان مواد مخدر از نوع تریاک را از یک کامیون باری کشف و ضبط کنند.

سرهنگ سلمان حیدری افزود: سوداگران مرگ و توزیع‌کنندگان مواد مخدر سعی داشتند این محموله را از شهرهای عمقی کشور وارد حوزه استحفاظی شهرستان بوکان کنند که قبل از هرگونه اقدامی برای توزیع توسط عوامل انتظامی متوقف شدند.

وی اضافه کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف شد که پس از پرونده تشکیل به مراجع قضایی این شهرستان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی بوکان گفت: نیروی انتظامی در تمام طول شبانه‌روز اعم از ایام تعطیل و غیرتعطیل در اماکن عمومی حضور پیدا کرده و از هیچ تلاشی در جهت برقراری نظم و امنیت پایدار فروگذار نمی‌کند.

از ابتدای امسال تاکنون ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در این شهرستان کشف و ۲ شبکه توزیع و قاچاق این مواد نیز منهدم شده است.

بوکان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی بودن شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهرهای مرزی یکی از محل‌های گذر مواد مخدر به شهرهای عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۹۶ کیلومتری مرکز اذربایجان غربی واقع شده است.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.