محمدعلی حمزه‌پور روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات جودو از ۱۲ تا ۱۶ و رقابت‌های پرورش اندام نیز از ۱۷ تا ۱۹ مهرماه جاری در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رقابت های جودو قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و در ۲ بخش دختران و پسران برگزار می‌شود که دختران از ۱۲ تا ۱۴ و پسران نیز از ۱۵ تا ۱۶ مهرماه به مصاف هم خواهند رفت، اظهار داشت: در این مسابقات ۲۰۰ جودوکار دختر و ۳۵۰ جودوکار پسر حضور خواهند داشت.

حمزه‌پور افزود: مسابقات قهرمانی بدنسازی و پرورش اندام نیز در رده سنی بزرگسالان و برای نخستین بار در زنجان برگزار و پیش بینی می شود بیش از ۳۰۰ ورزشکار در آن شرکت داشته باشند.  

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تماشای مسابقات جودو به صورت رایگان است اما علاقه مندان به تماشای رقابت های بدنسازی و پرورش اندام باید بلیت تهیه کنند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان نیز گفت: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

مهران زرگری، افزود: این رقابت‌ها از ۱۸ تا ۱۹ مهرماه امسال در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در سالن ۶ هزاری نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها در دسته وزنی مختلف به مصاف هم خواهند رفت، اظهار داشت: مسابقات پرورش اندام در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و پیکارهای فیریک و بادی کلاسیک نیز در رده سنی آزاد برگزار می شود.

زرگری، زمان پذیرش و وزن کشی را ۱۷ مهر ماه اعلام کرد و افزود: مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در زنجان با هدف انتخاب ورزشکاران برتر به منظور اعزام به رقابت های جهانی فجیره امارات، برگزار می‌شود.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.