میرحیدر رضوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سامانه‌ها به نشانی tax.etook.academy و tax.nimkatonline.com در دسترس مودیان مالیاتی است.

وی خاطرنشان کرد: امکان ارائه دوره‌های آموزشی مجازی اظهارنامه مالیات اشخاص حقوقی، حسابرسی مقدماتی مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های قابل قبول و استهلاک‌ها، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، ثبت نام مودیان و ارسال فهرست معاملات، آشنایی با نرم‌افزار اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و حقیقی، سامانه مالیات بر درآمد مشاغل خودرو و آشنایی با نرم‌افزار مالیات بر درآمد اجاره املاک به مودیان با راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی فراهم شده است.

رضوی افزود: اتحادیه‌ها و اصناف با ارسال فهرست دوره‌های آموزشی مورد تقاضا به اداره کل امور مالیاتی استان زنجان می‌توانند به صورت رایگان در دوره‌های آموزشی که توسط جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران برگزار می شود، شرکت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: با عنایت به اهمیت و ضرورت افزایش سطح آگاهی مودیان مالیاتی از آخرین اصلاحات و تغییرات قانون‌های مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده، ارائه آموزش‌های مذکور طی سال‌های اخیر حسب اعلام نیاز اتحادیه‌ها و اصناف در دستور کار واحد آموزش سازمان امور مالیاتی بوده است.

به گزارش ایرنا، با اجرای طرح جامع مالیاتی، تمام خدمات از جمله صدور گواهی‌ها و استعلام بانک‌ها و اتحادیه‌ها و اظهارنامه‌های دریافتی و صدور اظهارنامه‌های ارزش افزوده به صورت الکترونیکی انجام شده و نیازی به مراجعه حضوری مودیان نیست.

مجموعه امور مالیاتی استان زنجان با ۱۱ ساختمان در هشت شهرستان و با ۴۶۲ نیروی انسانی در راستای تامین منابع مالیاتی مصوب، تلاش می‌کنند.

۹۵۵۶/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.