رئیس پلیس راه استان زنجان رو زجمعه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه پایان تعطیلات تابستانی و اوج به بازگشت مسافران، ترافیک در تمامی راهها،  به ویژه در آزادراه های زنجان به قزوین و تبریز نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ عباس مظفری افزود: بیشتر مسافران بازگشت خود را به امروز موکول کرده‌اند، بنابر این توصیه می‌شود برای پیشگیری از هر گونه حادثه، از عجله و شتاب خودداری با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

وی اضافه کرد: رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های این استان را دارند توصیه کرد، به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت را در برنامه خود لحاظ کنند و به این موضوع مهم توجه جدی داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: رانندگان از عجله و شتاب اجتناب کنند و علاوه بر آن به ویژه در هنگام شب توصیه می‌شود، از مکان‌های امن نه کنار جاده برای استراحت استفاده کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

پیش از این نیز مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان  گفته بود که در پنج ماه امسال ۱۱۵ نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های این استان جان باختند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۱۶ نفر بود که کاهش ۸۶ صدم درصدی دارد.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.