سرهنگ عباس مظفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تمام جاده های استان باز است و تردد در آنها جریان دارد و هیچ جاده ای به خاطر بارش برف یا ریزش کوه از روز گذشته تا کنون بسته نبوده است.
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادفات جاده ای منجر به فوت در سطح استان کاهش یافته و در مجموع حین حادثه پنج نفر فوتی تا کنون ثبت شده است، اما آمار نهایی بعد از جمع بندی توسط پزشک قانونی اعلام خواهد شد.
سرهنگ مظفری تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد از مسیرهای مرتفع را دارند حتما نکات ایمنی را رعایت کنند و تجهیزات لازم جهت استفاده در زمان های اضطراری را همراه خود داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه جهت تامین سلامت جانی هموطنان و مدیریت هرگونه رخداد جاده ای، تمام نیروهای پلیس راه استان در حال آماده باش کامل هستند، اظهار داشت: این روند تا هفدهم فروردین جاری ادامه خواهد داشت.
سرهنگ مظفری با اشاره به اینکه رانندگان توصیه های مسئولان راهنمایی و رانندگی و متولیان امر را جدی بگیرند، گفت: برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه توصیه می کنیم، رانندگان از هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.