سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۰۵ غرفه از استان های زنجان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، قم،البرز، اصفهان، قزوین، یزد، توسط اتاق اصناف استان برپا شده است.

جمال بابایی افزود: در این نمایشگاه انواع نوشت افزار  کیف و کفش،  روپوش مدارس، پوشاک بچگانه ، زنانه و مردانه، تزئینات آشپزخانه و وسایل مورد نیاز خانواده ها زیر نظر بازرسان حمایت از مصر ف کنندگان عرضه می شود.

این مسئول ادامه داد: نمایشگاه نوشت افزار فرصت بسیار مناسبی  را در شرایط فعلی  برای ارائه بهتر تولیدات لوازم تحریر برای خانواده ها مهیا  کرده است.

وی افزود: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها بر اساس تامین نیازهای واقعی، تنظیم بازار محصولات از طریق حمایت و ایجاد بسترهای مناسب عرضه و فروش محصولات متنوع و استاندارد تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی از اهداف عمده برگزاری این نمایشگاه است.

بابایی افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای عمومی و ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای غرفه‌سازی، آماده شده است.

وی یادآوری کرد: زمان بازدید از نمایشگاه برای عموم از ساعت ۱۶ تا ۲۲ است.

 ۹۶۴۶/۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.