معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از کمبود 5 هزار کلاس درس در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، تقی کهوریان در مراسم افتتاح مدرسه ده کلاسه خیر ساز شهید ساکو مجنونیانس که صبح امروز 11 آبان در محل سالن ورزشی این مدرسه برگزار شد افزود: این در حالی است که فضای آموزشی ما در حدود 15 هزار کلاس درس را شامل می شود و به 5 هزار کلاس درس جدید درسطح استان نیاز داریم.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ خیری در جامعه، خیررسانی را از وظایف آحاد مردم برشمرد و خاطر نشان کرد: بخش دولتی به تنهایی توان رفع همه کمبود های نظام آموزشی استان را ندارد و لذا مجمع خیرین استان باید با جذب خیرین بیشتر بخش دولتی را در رفع کمبود های آموزشی یاری کند.

کهوریان همچنین در توصیه ای به مسئولین اجرایی استان از آن ها خواست تا در باب حمایت از خیرین، فراتر از وظایف اداری خود عمل کنند تا خیرین برا تداوم اعمال خیرخواهانه خود تشویق شوند و فرهنگ خیری در استان ترویج شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در خصوص نقش ویژه مدارس در تعلیم و تربیت و آینده کشور با بیان اینکه باید نگاه ویژه ای به مدارس داشت تا آموزش و پرورش رسالت حقیقی خود که تربیت نسل خلاق در جامعه است را به خوبی به انجام برساند افزود: یکی از ملزومات تربیت نسل خلاق، مهیا کردن مدارس استاندارد برای نظام آموزشی است.

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم از خانواده شهید ساکو مجنونیانس به عنوان خیرین مدرسه ساز تجلیل شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.