مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: باشگاه ها و سالنهای ورزشی مناطق کم برخوردار استان استاندارد لازم را ندارند.

عبدالله چمن گلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنامنطقه آذربایجان غربی افزود: براساس دستور العمل های کشوری،باشگاه و سالنهای ورزشی استان از استاندارد کافی برخوردار بوده و فقط باشگاه های ورزشی در مناطق کم برخوردار استان استاندارد نیستند.

چمن گلی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان برنامه های برای گسترش ورزش در بین جوانان دارد تصریح کرد: نظارت براستاندارد سازی باشگاه های ورزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار و رایگان کردن خدمات این باشگاه ها از جمله اقدامات سازمان ورزش و جوانان استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: از هفته اول مرداد ماه سال جاری طرح محلات با هدف ایجاد نشاط دربین جوانان و خانواده ها و گسترش ورزش همگانی به صورت رایگان تا اواخر تابستان برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه مکان برگزاری طرح محلات بیشتر در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر های استان تعیین شده خاطرنشان کرد: ایجاد کارگاه های آموزشی در حوزه ورزش همگانی، برگزاری مسابقات دومیدانی، طناب کشی و ورزش بانوان از جمله برنامه های هستند که در این طرح اجرا خواهند شد.

چمن گلی با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی در بحث ورزش همگانی جایگاه خوبی دارد افزود: مردم استان از ورزش های همگانی در طی سال های گذشته استقبال خوبی داشته اند و امید است امسال با اجرای طرح محلات این استقبال افزایش یابد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.