سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی روز سه شنبه در مجمع عمومی هیات ورزش های رزمی این استان زنجان گفت: جلوگیری از فساد و تخلف سرلوحه کار فدراسیون رزمی است که هر گونه مشکل یا تخلفی در هر رشته و سبک وجود دارد به اطلاع فدراسیون برسد.

شهرام عظیمی افزود: توجه جدی به ورزش شهرستان ها و روستاها موجب توسعه ورزش کشور شده و در این میان باید  هیات های ورزشی از  گنجینه استعدادها نهفته در شهرستان ها و روستاها  بهره لازم را داشته باشند.

این مسئو ل ادامه داد: تلاش در جهت ساماندهی سبک ها در حال انجام است که در این ارتباط نظارت هیات های  استانی در این زمینه باید جدی تر از گذشته صورت گیرد.

عظیمی با  تاکید بر اهمیت ورزش بانوان با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند اظهار داشت:  وضعیت ورزش رزمی بانوان زنجان مطلوب ارزیابی شده، چرا که میزان مدال آوری بانوان در این استان، بیشتر از مردان  بوده است و این  مهم در هیچ استانی در رزمی اتفاق  رخ نداده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز ادامه داد:  سبک های رزمی باید به صورت هدفمند کار کرده و برنامه ی مدون در اختیار هیات ها قرار دهند.

محمد علی حمزه و افزود:برخی رشته ها و سبک ها از کارکرد و اهمیت بیشتری برخوردارند  که  رشته ها و سبک های المپیکی و قهرمان پرور آمایش شده و باید توجه بیشتری به آنها شود.

وی بر نظارت جدی و جلوگیری از سو استفاده های مختلف در سبک ها  یادآور شد:سبک ها در این فدراسیون موجب شده کنترل، ساماندهی و نظارت آن ها از اهمیت ۲ چندان برخوردار باشد.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.