مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان شامگاه شنبه در دیدار با  شهردار زرین آباد گفت :تجربه موفق قزوین در باراجین و خروج سازمان همیاری از تصدی گری این منطقه را برای منافع شهر، استان و سازمان همیاری امری لازم است و در این میان حفظ منافع سهامداران سازمان در هر حرکتی از اولویت های عملی  است.

سعید امیدی افزود: بر این مبنا  استراتژی واگذاری پروژه گردشگری گاوازنگ به شهرداری زنجان،  منافع بزرگ تری را عاید شهر، شهرداری، استان و سازمان خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تلاش های سازمان در جهت خروج از چالش های سنواتی، به ویژه  تسویه حساب قطعی بانک تجارت که نزدیک به یک دهه مشکلات فراوانی به سازمان وارد کرده بود بسیار موثر بوده است.  

این مسئول ادامه داد: این سازمان  در مرحله اول باید  بصورت نرم افزاری و در مراحل بعد بصورت اجرایی و مالی به شهردای های استان بعنوان سهامداران قانونی خود  یاری کند به لحاظ اقتصادی یک نهاد خود گردان است  و باید  در خصوص در آمد زایی با سهامداران خود (شهرداری های استان) همفکری و تعامل بیشتری داشته  باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان ادامه داد: همیاری بازوهای توانمندی در زمینه عمرانی (شرکت عمرانی عماد اشراق)، گردشگری (شرکت توریستی همیار زنگان) و آموزشی (مرکز علمی کاربردی سازمان) دارد و همچنین برنامه هایی  برای  آغاز فعالیت های بازرگانی با رویکرد همراهی شهرداری های استان دارد.

وی برنامه های سازمان همیاری را در به صفر رساند دیون سنواتی بانکی خود به بانک ملی و صادرات را تشریح کرد و گفت  امیدواریم  تا پایان سال تمامی بدهی های سنواتی سازمان به بانک ها  تسویه کامل خواهد شد.

 شهردار زرین آباد نیز با اشاره به اینکه سازمان همیاری محدودیت های شهرداری ها را ندارد گفت : فرصت های زیادی وجود دارد که با همفکری سهامداران در قالب اتاق فکر، میتوان راه های مناسب برای پیشرفت و توسعه  سازمان ایجاد کرد. وی در خصوص منطقه گردشگری و تفریحی گاوازنگ تاکید کرد باید ابعاد مختلف موضوع از زوایای مختلف تحلیل شود.  

استان زنجان ۲۱ شهرداری دارد و سهامداران سازمان همیاری شهرداری مجموعه شهرداری های استان را شامل می شود.  
سازمان همیاری شهرداری ها یک سازمان عمومی غیردولتی است، که استاندار رئیس شورای سازمان، معاون عمرانی استاندار رئیس هیات مدیره و سهامداران نیز شهرداری های استان هستند.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.