به گزارش ایرنا، مهرداد سلطانی روز شنبه در دیدار با مدیرعامل و مدیران سازمان همیاری شهرداریهای استان افزود: هم اکنون روند حرکت سازمان همیاری رو به رشد است و در ماه ها و سال های آینده وضعیت بهتری نیز ایجاد خواهد شد.
وی اظهار داشت: در دوره مدیریت فعلی اعتماد آفرینی خوبی نسبت به گذشته انجام گرفته است که این مهم در سازمان همیاری به نسبت ذینفعان، مدیران، مراجع نظارتی باید بصورت مجزا انجام شود.
این مسئول ادامه داد: چابک سازی سازمان همیاری صرفا تعدیل نیرو نیست و این ساختارهای سازمان همیاری هستند که باید تغییر کنند تا این مهم تحقق یابد.
وی با اشاره به پروژه موفق فودکورت ها ( صحن های خوراکی ) در گاوازنگ گفت: یکی از برنامه های مناسبی که سازمان همیاری پیگیری کرد و امروز در آستانه بهره برداری قرار گرفته پروژه فودکورتهاست که از همت این سازمان حکایت دارد.
سلطانی افزود: سازمان همیاری ظرفیت های بزرگی به ویژه در حوزه بازرگانی دارد که ورود و مشارکت آنها در این حوزه نیز به دولت یاری می رساند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان همیاری حتی این توانایی را دارد که در پروژه های شهرداری ها و دهیاری ها همکاری داشته باشد و در حوزه گردشگری نیز از ظرفیت های بالقوه استان مانند تورهای طبیعت گردی به خوبی استفاده کند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 21 شهرداری دارد و سهامداران سازمان همیاری شهرداری مجموعه شهرداری های استان را شامل می شود.
سازمان همیاری شهرداری ها یک سازمان عمومی غیردولتی است، که استاندار رئیس شورای سازمان، معاون عمرانی استاندار رئیس هیات مدیره و سهامداران نیز شهرداری های استان هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.