عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه دوشنبه در آخرین برنامه سفر یک روزه خود به زنجان از نمایشگاه دستاوردهای شاخص و ارائه خدمات توسط میزهای خدمت دستگاههای اجرایی این استان که به مناسبت هفته دولت دایر شده است، بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در استان زنجان قرار گرفت.

حضور در جشنواره شهید رجایی و شرکت در جلسه های شورای تامین و ستاد اقتصاد مقاومتی زنجان از جمله برنامه های  سفره یک روزه وزیر کشور به این استان بود.

به گزارش ایرنا به گفته رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت هفته دولت در استان زنجان در نمایشگاه ارائه دستاوردها، ۸۴ غرفه برای ارائه گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی استان بر پا شده است.

امیر مرزبان همچنین از بهره برداری از ۵۰۳ طرح با اعتبار سه هزار و ۴۴۹ میلیارد ریال در این استان طی هفته دولت خبرداد و افزود: علاوه بر این پروژه ها، عملیات اجرایی ۱۵ طرح نیز با اعتبار ۶ هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال در استان آغاز می شود.

وی افزود: در نمایشگاه دستاوردهای شاخص استان زنجان که تا پنجم شهریور ادامه دارد، دستگاههای اجرایی این استان با برپایی غرفه اطلاع‌رسانی و استقرار میز خدمت ضمن ارائه دستاوردهای شاخص دستگاه خود، پاسخگوی مراجعان نیز هستند.  

به گزارش ایرنا، از ۱۳ مرداد امسال جشنواره استانی و ملی روستا و جشنواره ملی آش ایرانی نیز پیش از این در مجموعه گردشگری گاوازنگ برگزار شد و نمایشگاه هفته دولت نیز در ادامه این نمایشگاه‌ها برپا شده است.

۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.