مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیش از 20 تن خرما از یک منزل مسکونی کشف شد.

 

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، از کشف خرمای احتکار شده در یکی از محلات شهر زنجان، خبر داد و اظهار کرد: بیش از 20 تن انواع خرمای ایرانی که به صورت غیرقانونی در یکی از محلات شهر زنجان کشف و ضبط شد که این کشفیات بر اساس گزارش‌های مردمی بوده است.

 

این مسئول ادامه داد: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر احتکار کالا در یک واحد منزل مسکونی، بازرسان مربوطه بلافاصله به محل اعزام شده و کالای احتکار شده در محل توقیف و پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شد و بر اساس گزارش انجام ‌شده احتکاری بودن کالاها محرز شد.

 

وی افزود: بر اساس رای صادره متهم این پرونده علاوه ‌بر پرداخت جریمه نقدی به مبلغ یک میلیارد و 740 میلیون ریال به حساب دولت به عرضه کالا به نرخ مصوب دولتی با حضور بازرسان، محکوم شد.

 

ممیزی با اشاره به پرونده‌های احتکاری، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 48 پرونده احتکار کالا در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که شامل کالاهایی از قبیل برنج، روغن مایع، روغن جامد، روغن خودرو، قطعات خودرو، آرد شیرینی‌پزی و سایر کالاهای اساسی و ... را شامل می‌شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، یادآور شد: عاملان احتکار کالاها نیز علاوه‌بر عرضه کالای اساسی به قیمت مصوب دولتی، ملزم به پرداخت 14 میلیارد و 100 میلیون ریال به صندوق دولتی محکوم شدند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.