مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: برای هر واحد مسکونی در مناطق آسیب دیده روستایی شهرستان خدابنده بیش از هفت تن و برای منازل تعمیری نیز در صورت نیاز سیمان رایگان اهدا خواهد شد.

سجاد صنعتی منفرد با بیان اینکه هم اکنون عملیات ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده شتاب گرفته است، اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در شهرستان های خدابنده  و ماهنشان در بارندگی های  اخیر آسیب دیده اند و نیاز به بازسازی و تعمیرات دارند، با استفاده از تمامی ظرفیت ها اقدامات قابل توجهی در انجام سریع بازسازی، ساخت و تعمیر منازل برای اتمام به موقع آسیب ها در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای تامین مصالح ساختمانی مشکل خاصی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: استفاده از مصالح ساختمانی نامرغوب در بازسازی خانه‌های روستایی آسیب دیده ناشی از بارندگی های اخیر ممنوع است و کارشناسان بنیاد مسکن به‌ استفاده از مصالح ساختمانی در ساخت و ساز مسکن‌های آسیب دیده روستایی نظارت کافی دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اعطای تسهیلات ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی برای بازسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی آسیب دیده از بارندگی های اخیر گفت: تاکنون ۳۰۵ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی یادآورشد: هریک از واحدهای روستایی ۴۰۰ میلیون ریال و هریک از واحدهای شهری نیز ۵۰۰  میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت ۱۵ ساله پس از سه سال تنفس دارد دریافت می کنند.

۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.