نخستین واحد مسکونی تکمیل شده در مناطق سیل زده ایلام تحویل مددجوی کمیته امداد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، در مراسمی که با حضور معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معاون امور عمرانی استاندار ایلام ، فرماندار چرداول و مدیران کل کمیته امداد و بنیاد مسکن استان برگزار شد، نخستین واحد مسکونی ساخته شده در مناطق سیل‌زده استان ایلام امروز در روستای «چم قوله» شهرستان چرداول تحویل یکی از خانواده‌های مددجوی کمیته امداد شد .

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام،  نیز از احداث و بهره‌برداری  ۱۲ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان به عنوان اولین استان کشور خبر داد و گفت؛ امروز با حضور معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ۱۲ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید .

وی با اشاره به این مطلب که روند احداث این واحدها دو ماه طول کشیده است، تصریح کرد: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵ میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه و ۱۵ تومان بلاعوض و ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان اهدا شده است .

استاندار ایلام گفت: در استان بیش از دو هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده باید احداث شود که در مرحله اول بیش از ۹۹۰   واحد در حال احداث است که مراحل ساخت و ساز آنها کمتر از یک سال به طول می انجامد .

«ضیاء رضایی» مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز گفت: در سیل فروردین ماه امسال بیش از 320 واحد مسکونی مدجویان این نهاد تخریب شده که از این تعداد 119 واحد در حال ساخت است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.