مدیرکل ثبت احوال استان زنجان روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد وفات جاری ثبت شده در چهار ماه اول امسال در این استان یک هزارو ۵۷۶ واقعه و تعداد فوت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع ۱۶۱۶ واقعه بوده که بر این اساس درصد ثبت در مهلت تا یکسال ۹۹.۴۴ درصد است.

علی شفیعی تعداد فوت ثبت شده در مهلت قانونی را یک هزار و ۶۰۷ واقعه ذکرکرد و افزود: این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر تا یک هزارو ۶۷۴ واقعه بوده است.

وی همچنین تعداد کل ولادت ثبت شده در ۴ ماه اول امسال را پنج هزار و ۷۳۸ واقعه ذکرکرد و گفت: تعداد ولادت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع پنج هزار و۷۱۷ واقعه و درصد ثبت ولادت در مهلت قانونی تا یکسال، ۹۹.۶۳ درصد است.
شفیعی تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی را پنج هزارو ۶۹۶ واقعه ذکرکرد و  اظهار داشت: طی چهار ماهه اول امسال به طور میانگین از هر یک ساعات ۲ واقعه ولادت در این استان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان تعداد موالید پسر در مدت ذکر شده را ۲ هزارو ۸۵۰ واقعه ذکرکرد و گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۸۸ دختر در استان متولد شده است.
وی نسبت تولد پسر به دختر در ۴ ماه اول امسال را  ۹۸ درصد بیان کرد و افزود: به ازای ثبت تولد هر ۱۰۰ دختر، ۹۸ نوزاد پسر در این استان متولد شده است.

شفیعی بااشاره به تعداد ۲۰۰ نوزاد حاصل از چند قلوزایی در استان طی مدت بیان شده، تصریح کرد: ۸۹ مورد دوقلو زایی، ۶ مورد سه قلو زایی و یک مورد چهار قلو زایی در استان به ثبت رسیده است.
۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.