مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: هیچ مدرسه استعدادهای درخشانی در خرم‌دره منحل نشده است.

 

لعیا جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با تاکید بر ضرورت تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی درست به مردم در خصوص موضوع دبیرستان‌های استعدادهای درخشان، گفت: علی‌رغم تصمیم بر انحلال دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان خرم‌دره در سال‌های گذشته، این اتفاق در سال تحصیلی جدید رخ نداده و مدارس کماکان در حال فعالیت هستند.

 

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان این مدارس در مهرماه امسال و آغاز سال تحصیلی جدید بدون هیچ مشکلی و مطابق روال سنوات قبل سر کلاس‌های خود خواهند بود و این موضوع با نظر مساعد و در جهت رفاه حال مردم خرم‌دره در اوایل سال لحاظ شده بود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرستان خرم‌دره ادامه داد: در خصوص دبیرستان‌های دوره اول متوسطه (راهنمایی) همان‌طور که در جلسات مختلف برای مسئولان امر توضیح داده شده، در اجرای سیاست‌های کلان آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر استانداردسازی آمار مدارس استعدادهای درخشان از سال 95 به دلیل کسری جمعیت آماری دانش­‌آموزان پایه ششم شهرستان خرم‌دره، کلاس تشکیل نشده و دو سال از این موضوع سپری و مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

 

این مسئول تصریح کرد: تلاش در جهت ایجاد آرامش روانی و اجتماعی در جامعه با تصمیم‌گیری درست و اطلاع‌رسانی مناسب از همه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش و سایر نهادهای اجتماعی در خرم‌دره مورد انتظار است.

 

جعفری یادآور شد: انتشار اخبار کذب مبنی بر انحلال مدارس تیزهوشان خرم‌دره با هر نوع نیت و هدفی محل اشکال و تعجب است، لذا آموزش و پرورش استان و شهرستان در جهت ایجاد فضای مطلوب آموزشی و تربیتی رو به رشد برای دانش‌‌آموزان با لحاظ استانداردهای آموزش و پرورش در حال خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود و جای هیچ نگرانی برای مردم شهیدپرور و دانش‌آموزان ساعی خرم‌دره نخواهد بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.