نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به وجود گرانی‌ها در جامعه اشاره کرد و گفت: ۴۰ درصد داشته مردم به اجاره‌بها اختصاص یافته و از سفره مردم خارج می‌شود که باید در این زمینه نظارت انجام شود.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به دیدار پربرکت ائمه‌جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری رهنمودهای بسیار خوبی در آستانه چهل سالگی برپایی نمازهای جمعه پس از انقلاب داشتند.


امام جمعه زنجان با بیان اینکه روز جمعه روز پربرکتی است که جایگاه ویژه‌ای در بین روزهای دیگر هفته دارد، افزود: سید ماه‌ها ماه مبارک رمضان و سید روزها هم روز جمعه است.


وی با بیان اینکه هر کار خوب و عبادتی در این روز انجام شود ثواب مضاعف دارد، تصریح کرد: چرا که روز جمعه سرور و آقای روزهای دیگر است.


خطیب نمازجمعه زنجان در ادامه با اشاره به قبول قطعنامه توسط کشورمان، گفت: ملت ایران با ایستادگی در مقابل دشمنان اجازه نداد آن‌ها به خواسته خود برسند و دشمن مجبور به قبول قطعنامه شد و ایران هم آن‌را پذیرفت تا جنگ به پایان برسد.


آیت‌الله خاتمی به فرا رسیدن ۳۱ تیرماه سال ۶۷ اشاره کرد و ادامه داد: فشارهای زیادی به صدام وارد شد تا قطعنامه را بپذیرد اما در این هنگام صدام با یورش به کشورمان تلاش دارد تا در میز مذاکره دست برتر را داشته باشد اما با ذلت و زبونی حاضر به قبول قطعنامه شد.


وی به حمله منافقین به کشورمان با حمایت استکبار جهانی و صدام نیز اشاره کرد و گفت: با ایستادگی ملت ایران، حرکت منافقان در نطفه خفه شده و آن‌ها با شکست مجبور به عقب‌نشینی از کشورمان شدند.


امام جمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه ۱۴ ماه پیش آمریکا از توافقی که با حضور کشورهای جهان انجام شد، یک طرفه خارج شد، تصریح کرد: کشورمان هم در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و کوتاهی اروپا واکنش نشان داد و گام نخستین و دوم را در مقابل بدعهدی اروپا برداشت.


آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه آن‌ها امروز می‌گویند که بیایید با آمریکا آتش‌بس کنید، یادآور شد: صبر ایران هم اندازه‌ای دارد و با برداشتن گام‌های اول و دوم نشان داد که به این اقدامات واکنش نشان خواهد داد.


وی با بیان اینکه آمریکا اعلام کرده که ایران کار خوبی نکرده است که گام‌های اول و دوم را برداشته است، خاطرنشان کرد: کشوری که خود از برجام خارج شده و به آن عمل نکرده، حق ندارد در مورد واکنش ایران سخن بگوید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.