امام جمعه میاندوآب گفت: مسئولان کشور بدنبال حل مشکلات اقتصادی مردم باشند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب بااشاره به اینکه برخی مشکلات از جمله گرانی ها مردم را رنجیده و گله مند کرده است که این موضوع قابل اغماض نیست افزود: باید مسئولان کشور به فکر راهکار باشند.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به بازار شب عید گفت: نظارتهای بازار عید باید افزایش یابد تا زمینه نارضایتی مردم به سبب تخلفات احتمالی فراهم نشود.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت تبیین آن گفت: نویسنده بیانیه گام دوم انقلاب دلسوزترین فرد برای انقلاب و کشور و نظام است ، مشرف ترین و آگاه ترین فرد به مشکلات کشور و مسائل جهانی بوده و از لحاظ اندوخته های علمی و اندیشه ها نه در مقیاس کشوری بلکه در جهان بی نظیر است .
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: کلمات حکیمانه ای که مقام معظم رهبری در این بیانیه استفاده کرده است بسیار هوشمندانه و هدفمند است، از جمله ترسیم افق و چشم انداز آینده یا تشبیه ۴۰ سال اول انقلاب به گام نخست از این نمونه هاست.
وی بااشاره به اینکه در این بیانیه، رهبر انقلاب ۴۰ بار بر کلمه جوان تاکید کرده اند گفت: سران قوای سه گانه باید فرمایشات رهبری را در جامعه عملیاتی کنند و مسئولان شهرستان هم تا می توانند با استفاده ازجوانان برای توسعه کشور اهتمام داشته باشند.
امام جمعه میاندوآب اتحاد بین مردم و مسئولان  را عامل شکست دشمنان در طول ٤٠ سال عنوان کرد و گفت:  وحدت و همدلی لازمه پیشرفت هر کشوری است؛ لازم است بجای جناح بازی هرکس در توان خود در راستای حل مشکلات کشور تلاش کند چراکه گروه بازی و جناح بازی موجب عقب ماندگی کشور می شود .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.