مدیرگروه پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: امسال مشارکت 50 درصدی افراد واجد شرایط در حوزه‌های زنجان و ابهر داشته‌ایم .


رضا بهمنی در گفت‌ و گو با ایسنا، منطقه زنجان، در رابطه با پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری در استان زنجان، اظهار کرد: پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در 21 تیرماه امسال‌ هم‌زمان با سراسر کشور در دو حوزه انتخابی اصلی زنجان و توابع و حوزه انتخابی ابهر و حومه برگزار شد که در این انتخابات ۹ نفر اعضای هیئت‌مدیره شامل ۸ نفر پرستار، یک نفر بهیار و 4 نفر به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب می‌شوند .


وی افزود: در این انتخابات 6 صندوق در زنجان و حومه مستقر بوده که شامل 4 صندوق ثابت و یک صندوق در خدابنده، بیمارستان‌های آیت‌الله موسوی، ولیعصر (عج) و صندوق مرکزی در معاونت بهداشت و درمان استان زنجان و 4 صندوق در شهرستان ابهر و حومه در بیمارستان‌های الغدیر، بوعلی‌سینا (واقع در خرم‌دره)، امید و صندوق سیار در شهر‌های صائین‌قلعه و یک بیمارستان امدادی است .


این مسئول در ادامه تصریح کرد: در این دوره از انتخابات نظام پرستاری 9 نفر از اعضای هیئت مدیره در استان زنجان که شامل 8 پرستار و یک بهیار و در شهرستان ابهر نیز 8 پرستار با اکثریت آرا انتخاب شده‌اند که پس از تایید اعتبار‌نامه افراد، اسامی آنان اطلاع داده خواهد شد .


مدیرگروه پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، خاطرنشان‌ کرد: در پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری، 19 نامزد در استان زنجان و 25 نامزد در شهرستان ابهر داشته‌ایم که در سال‌جاری شاهد مشارکت 50 درصدی افراد واجد شرایط درحوزه‌های انتخابی زنجان و ابهر بودیم .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.