در هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی و روسای مراکز و سازمان‌های تخصصی و فرهنگی جهاددانشگاهی، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان به‌عنوان شعبه برتر سازمان دانشجویان در راهبری کانون‌ها و شبکه دانشجویی معرفی شد.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، در هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی و روسای مراکز و سازمان‌های تخصصی و فرهنگی جهاددانشگاهی از 19 معاونت فرهنگی برتر در حوزه‌های مختلف با حضور رئیس جهاددانشگاهی تجلیل به عمل آمد.


در این مراسم از کامران جعفری رئیس جهاددانشگاهی واحد زنجان به عنوان شعبه برتر سازمان دانشجویان در راهبری کانون‌ها و شبکه دانشجویی، تقدیر شد.


گفتنی است، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان در راستای اهداف اساسنامه‌ای این نهاد انقلابی با موضوع "توسعه امور فرهنگی در سطح جامعه از طریق همکاری با حوزه، دانشگاه و سایر مراجع و نهادهای فرهنگی به‌خصوص برای نسل جوان" و ماموریت مصرح "تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و برنامه‌ریزی فرهنگی و تربیتی و ایجاد آمادگی فکری و مکتبی در قشر جوان، به‌خصوص دانشجویان" در اساسنامه جهاددانشگاهی، تلاش کرده است با چهار رویکرد "ثبات برنامه‌ریزی و استمرار در فعالیت‌ها"، "تخصصی کردن فعالیت‌های فرهنگی"، "استفاده هر چه بهتر از پتانسیل گروه‌های کار دانشجویی"، "ایجاد منابع درآمدی پایدار" فعالیت‌های خود را سامان دهد.


گفتنی است، برگزاری چهارمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان، جشنواره سراسری طنز تلخند، تولید و چاپ 10 عنوان کتب دانشگاهی و نیز برگزاری قریب به 400 عنوان نشست در سطح دانشگاه‌های استان از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.