مجید نجف پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون جشنواره های فراوانی برای ایجاد شور و نشاط در روستاها و بخشهای مختلف بردسیر برگزار شده است، اما مرکز شهرستان مغفول واقع شده بود، لذا برنامه هفته فرهنگی فرصتی مناسب برای ایجاد نشاط و شادابی در شهر بردسیر بود.
وی بیان کرد: همه هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان تولیدات خود را در غرفه های این جشنواره ارائه کردند.
فرماندار بردسیر گفت: مردم از این نمایشگاه ها بازدید و مشارکت می‌کنند و اقتصاد هنرمندان در این تعامل بین مردم و هنرمندان شکل می گیرد.
وی تصریح کرد: نمایشگاه دارای 40 غرفه بود که در سالهای آینده می تواند به ۱۰۰ غرفه یا بیشتر ارتقا پیدا کند و طبیعتا در نمایشگاهی در سطح وسیع تر و با فرصت بیشتر، تولیدات فرهنگی متنوع تری در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.
نجف پور با اشاره به سلیقه فرهنگی جامعه بردسیر گفت: استقبال مردم از غرفه کتاب بی نظیر بود و با طرح تخفیف 30 درصدی تعداد یک هزار و 200 جلد کتاب به مدت چهار روز به فروش رفت.
وی تاکید کرد: ممکن است در زیرساختها نواقصی بوده باشد که به دلیل مجال اندک رخ داده و قطعا در سالهای آینده برطرف خواهد شد.
فرماندار بردسیر گفت :برنامه فرهنگی با همراهی معین اقتصادی بردسیر (شرکت معدنی و صنعتی گل گهر) برگزار شد.
اولین هفته فرهنگی بردسیر از 14 الی 17 شهریور در مجموعه ورزشی شهدای بردسیر برگزار شد.
غرفه های فرهنگی و هنری، ابربازیها، استندآپ کمدی، کنسرت فریدون آسرایی، نشست های تخصصی فرهنگی و خوانش کتاب از بخش های متنوع این هفته فرهنگی بودند‌.
بردسیر در فاصله 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.