معاون سیاسی- امنیتی استان زنجان بر لزوم حمایت از هنرمندان تاکید کرد و گفت: جامعه امروز نیازمند شور و نشاط اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سیدبیوک موسوی معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان شب گذشته(8 مرداد) در سومین جشن شایستگان فرهنگ و هنر استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان مزین به لقب شور و سرور فاطمی است از این‌رو مسئولان باید برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی تلاش کنند.

وی با انتقاد از اینکه شور و نشاط اجتماعی کافی در این استان ایجاد نشده است، خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگی استان بودجه لازم در حوزه فرهنگ و هنر را دارند بنابراین باید برای افزایش شادمانی در بین مردم تلاش کنند.

موسوی با بیان اینکه هنرمندان استان نیازمند حمایت های مادی و معنوی هستند، تصریح کرد: کارهای خوبی در بخش فرهنگ و هنر استان انجام شده است ولی بایستی تلاش ها را بیش از این کرد.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان 23 دستگاه متولی امور فرهنگی در کشور فعالیت می‌کنند و وضعیت فرهنگ و هنر استان زنجان در مقایسه با دیگر استان ها رضایت بخش است.

وی با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت فرهنگی و هنری بالایی برخوردار است،گفت: برخی از ضعف‌های استان در این حوزه به کمبود اعتبارات مربوط نمی شود و نیازمند برنامه ریزی مناسب در این زمینه هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان خواستار افزایش زمینه های فرهنگی و هنری در استان شد و افزود: با گسترش زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری آثار فاخری در استان تولید می شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته‌های تخصصی فرهنگی اقدام شایسته ای است که بسیاری از مشکلات حوزه های فرهنگی را شناسایی و برای حل آن راهکار ارائه می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.