مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۹۹ درصد فعالیت‌های تبلیغات اسلامی برون سپاری شده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی‌یاری، با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: اهمیت تبلیغ را همگان می‌دانند و از ارکان موفقیت در هر فعالیتی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ در دین نیز تاثیرگذار بوده است و ترویج معارف هم این موضوع را نشان می دهد، افزود: تبلیغ دین به دلیل اهمیت آن به پیامبران، امامان و معصومین واگذار شده است.
این مسئول ادامه داد: تمامی ناملایملات، فشارها و توطئه ها را پیامبر به جان خرید تا دین اسلام رشد و نمو یابد.
  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: پس از انقلاب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی به منظور احیای امر به معروف و نهی از منکر، تمرکز بر تبیین اسلام اصیل، معرفی اسلام آمریکایی، قاطعیت و صراحت و جدیت در دفاع از ارزش های اسلانی و انقلابی،پیگیری و رصد توطئه های دشمنان،مدیریت تعاملی و توجه به جوانان تشکیل شد.
حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: تمرکز سازمان بر کیفیت گرایی دنبال می شود تا برنامه های تبلیغی به صورت با کیفیت تر برگزار شود.   وی خاطرنشان کرد:تقویت جایگاه سازمانی،فرهنگی و اجتماعی از دیگر برنامه ها و ماموریت های سازمان تبلیغات اسلامی محسوب می شود.   این مسئول افزود: امروز ضرورت وجود سازمان تبلیغات اسلامی کاهش نیافته بلکه ضریبی فزاینده از دیدگاه مقام معظم رهبری دارد.   مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تمرکز سازمان تبلیغات اسلامی به ترویج اسلام ناب محمدی و مهندسی زیست بوم برای تقویت برنامه ها مطابق با بیانیه گام دوم است.   حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: سازمان به دنبال جایگزینی نگاه جبهه ای و جهادی به جای نگاه سازمانی است.   وی تکیه به مردم در برنامه ها را از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: راهبرد مردم سالاری فرهنگی در حوزه دین است.   این مسئول با اشاره به مقاوم سازی اجتماعی به عنوان یکی از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی،افزود: برنامه های این سازمان در این زمینه دارای پیوست اجتماعی می شود.   مدیرکل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تقویت نگاه نخبگانی از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است و ادارات به کانون نخبگانی در آینده نزدیک تبدیل می شوند.   حجت الاسلام صفی یاری یادآور شد: تمامی فعالیت ها در آینده نزدیک بر اساس محله محور تعریف و اجرایی می شود و برنامه های فرهنگی و اجتماعی در قالب این طرح اجرا می شود.   وی ادامه داد: زن و خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین برنامه ها مورد توجه بوده و در گام دوم انقلاب مورد توجه قرار می‌گیرد.   این مسئول گفت: اولویت ما سبک زندگی اسلامی است که در سال گذشته ۲۴ پایگاه سبک زندگی فعالیت داشتند.
  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: گفتمان های دینی در محورهای دانش آموزی و دانشجویی برگزار می شود که ۱۲۰ گفتمان در سال گذشته برگزار شد.   حجت الاسلام صفی یاری گفت: ۹۹ درصد فعالیت های تبلیغات اسلامی برون سپاری شده است.   وی با اشاره به استقرار ۸۰ روحانی در مناطق محروم استان زنجان،افزود: ۷۵ هزار برنامه و فعالیت در این مناطق اجرایی شده است.

این مسئول تصریح کرد: ۲۳ برنامه از اول تا ششم تیرماه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود که شش نشست تخصصی در این زمینه برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.