استاندار زنجان به انتظارات احزاب به منظور حمایت در چارچوب قانون اشاره کرد و گفت: حمایت از احزاب ضامن امنیت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نجان، فتح الله حقیقی، در نشست معتمدین، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان اظهار کرد: لازم است در برنامه ها از تجربیات احزاب استفاده شود.

استاندار زنجان به انتظارات احزاب در قالب حمایت در چارچوب قانون اشاره کرد و گفت: حمایت از احزاب ضامن امنیت اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت بانوان در سمت های مدیریتی استفاده شده است، ادامه داد: تاکنون 35 حکم برای بانوان زده شده است.

حقیقی بر ضرورت جوانگرایی مدیران انتخابی هم تاکید کرد و گفت: مدیران موظف هستند تا پایان تیرماه حداقل دو بانو را در رده معاون، رئیس شهرستان و رئیس گروه به بالا حکم بزنند.

استاندار زنجان به پنج آسیب اجتماعی به عنوان دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و گفت: طلاق و اعتیاد به عنوان دو آسیب جدی در استان زنجان مورد پیگیری قرار گرفته است

حقیقی با بیان اینکه چابک سازی دستگاه های اجرایی استان زنجان انجام شده و مدیران در بین مردم حضور جدی دارند، ادامه داد: سه شنبه هفته آینده سه واحد تولیدی با سرمایه گذاریی 700 میلیارد تومان با حضور جهانگیری در زنجان افتتاح می شود.

۴۴ حزب شناسنامه دار در استان زنجان فعالیت می کند

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان هم در سخنانی به موقعیت سوق الجیشی استان زنجان اشاره کرد و گفت: استان زنجان با یک میلیون و یک صد هزار نفر جمعیت از نظر موقعیت جغرافیاییدر جایگاه استثنایی قرار دارد.

خدابخش مرادی با اشاره به اینکه بیش از 67 درصد مردم زنجان در شهر ساکن هستند، تصریح کرد: استان زنجان شامل هشت شهرستان،18 بخش و4 حوزه انتخابیه است و پنج  نماینده در مجلس شورای اسلامی از سوی مردم انتخاب شده اند.

این مقام مسئول گفت: در استان 44 حزب شناسنامه دار،22 تشکل دانشجویی در دانشگاه ها و18 تشکل بازنشتگی، هشت تشکل تخصصی، پنج روزنامه، 55 هفته نامه و ماهنامه فعالیت می کنند.

به گفته مرادی 270 سازمان مردم نهاد،80 موسسه خیریه،یک هزار و 300 هئیت مذهبی و 44 واحد دانشگاهی در استان زنجان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.