نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کار نخبه پروری برای معرفی مدیران کارآمد در استان آغاز شده گفت: هم اکنون 30 درصد مدیران استان غیر بومی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدابوالفضل موسوی بیوکی در نشست خانه احزاب استان با دفاع از عملکرد تیم اقتصادی دولت، برخی از نابسامانی های موجود در این بخش را ناشی از جنگ اقتصادی آمریکا دانست.

وی اظهار داشت: آن زمان هم وضعیت کشور نابسامان بود ولی رفته رفته کشور ثبات پیدا کرد وحتی توانستیم در جنگ پیروز میدان باشیم.

موسوی بیوکی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم نخبه پروری برای تربیت مدیران کارآمد در استان اظهار داشت: در حال حاضر 30 درصد از مدیران غیربومی هستند و این میزان رقم بالایی است.

وی با بیان اینکه با همکاری استانداری طرحی را در دست اجرا داریم تا به وسیله آن پرورش نخبگان را برای تصدی پست های مدیریتی استان اجرای کنیم افزود: هم اکنون این کار در استان اجرایی شده و در سال های آینده نیروهای قوی و کارآمد برای تصدی پست های مدیریتی دستگاه های اجرایی استان مهیا می شوند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیری برای جداسازی استان از شهر یزد خبر داد و گفت: به منظور روان سازی فعالیت فرمانداری یزد کار جداسازی استان از شهر یزد در دست اقدام است  تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه نوع چارت بندی دستگاه ها در مرکز استان به گونه ای است که مردم در انجام امور مربوط به خود در شهر یزد به استانداری مراجعه می کنند، تصریح کرد: با جداسازی این دو حوزه، هم مسئولان استانداری بهتر به وظایف خود می رسند هم فرمانداری وظایف خود را خوب انجام می دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.