به گزارش ایرنا، اسماعیل کاظمی شنبه درنشست بزرگداشت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات افزود: در این ارتباط کمیته شعار سال در ذیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر تشکیل شده است.
وی بیان کرد: همچنین قرار است امسال با همکاری روابط عمومی‌ها برای فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی، کمک به ارتقای کیفیت تولید، ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری و تشویق بخش خصوصی و تولید کنندگان اقدام های لازم انجام شود.
کاظمی در بخش دیگری ازسخنان های خود اظهارداشت: به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات آیین بزرگداشت این روز مقارن با ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) با هدف معرفی روابط عمومی‌ های برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار می شود.
وی گفت: برگزاری بزرگداشت روز روابط عمومی و ارتباطات فرصتی برای بررسی، ارزیابی فعالیت و تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی است.
کاظمی ادامه داد: دراین ارتباط 10 روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به عنوان برتر انتخاب شده که در آئینی با حضور استاندار بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دیگر مسئولان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
وی افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی و شورای اطلاع رسانی استان بوشهر در سال گذشته فعال شده که عمده هدف این مهم بهبود روند اطلاع رسانی و تقویت جایگاه روابط عمومی‌های استان و هم‌افزایی در بین آنان است.
کاظمی یادآور شد: این شورا مرکب از مسئولان روابط عمومی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیری اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر در سال 97 به عنوان نخستین سال فعالیت عملکرد مناسبی از خود ارائه کرد.
وی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی، لازم است روابط عمومی‌ها با همکاری و هم‌افزایی علاوه بر ارائه عملکرد دولت زمینه امیدواری و رضایت جامعه را فراهم کنند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.