به گزارش ایرنا، علیرضا جزء قاسمی روز یکشنبه در این باره افزود: برای اجرای عملیات اصلاح و زون بندی شبکه آب در شهر قیدار 3 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
این مسئول اعلام کرد: اجرای مدیریت فشار شبکه در شهر قیدار به طول 1.5 کیلومتر و اجرای بیش از یک کیلومتر لوله گذاری جدید ، نوسانات افت فشار روزانه در شهر قیدار را به طور چشمگیری کاهش داد.
وی اظهار داشت: عملیات زون بندی علاوه بر شهر قیدار در شهرهای زرین رود ، کرسف ، نوربهار ، گرماب و سجاس نیز در دست اقدام است.
جزء قاسمی هدف از اجرای عملیات زون بندی و مدیریت فشار شبکه آب شهر قیدار را کاهش آمار حوادث و اتفاقات آب و به تبع آن کاهش هدر رفت و افزایش ضریب اطمینان و تاب آوری در شبکه آب شهری عنوان کرد.
جزء قاسمی تاکید کرد: با اجرای طرح مدیریت فشار آب در شهر قیدار برای نخستین بار ، این شهر جزو شهرهای برتر استان در زمینه اجرای عملیات زون بندی ، مدیریت فشار و نصب دیتا لاگردار آنلاین محسوب می شود.
وی یادآور شد: با نصب 15 فقره شیر فشار شکن دو زمانه از این پس ، فشار آب مشترکین در قیدار به صورت ثلبت و بدون نوسان خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: همچنین برای کنترل نوسانات فشار آب 15 فقره فشار سنج آنلاین جهت نمایش فشار شبکه در مرکز پیام ، در سطح شهر قیدار نصب شده است.
شهر قیدار با 35 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان خدابنده در 80 کیلومتری جنوب زنجان قرار گرفته است.
8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.