رضا اژدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسکی بازان زنجان در 9 فروردین جاری، آخرین تفریح زمستانی خود را در این منطقه انجام دادند و در واقع به لحاظ زمانی، رکورد زدیم.
وی با بیان اینکه طی 30 سال اخیر، سفیدپوش ماندن پیست پاپایی زنجان تا فروردین ماه، اتفاقی کم نظیر بود، اظهار داشت: زمستان 97 فرصت خوب و استثنایی برای اسکی بازان زنجان بود که توانستند با دلی سیر به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.
اژدری افزود: فعالیت اسکی در پیست پاپایی زنجان از 2 دی ماه 97 آغاز شد و تا 9 فروردین ماه امسال در مجموع قریب 37 هزار و 400 نفر در این مکان ورزشی اسکی کردند.
وی یاد آور شد: در روزهای پایانی آذر ماه 97 با به زمین نشستن برف به میزان لازم در ارتفاعات منطقه پاپایی زنجان، فعالیت اسکی بازان در پیست پاپایی آغاز شد و انتظار یکساله علاقه مندان به ورزش اسکی نیز به سر آمد.
اژدری با بیان اینکه در نخستین روز فعالیت پیست پاپایی زنجان قریب 50 نفر به ورزش اسکی پرداختند، افزود: روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 11 صبح تا 17 عصر و روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات نیز از ساعت 8:30 تا 17، پیست پاپایی زنجان دایر بود.
وی تصریح کرد: سوم دی ماه نیز نخستین جلسه تمرینی و کلاس بازآموزی مربیان، با حضور 19 نفر برگزار شد و 2مربی درجه 2 آخرین متد این رشته ورزشی را به حاضران ارایه دادند.
رئیس هیات اسکی استان زنجان گفت: پیست پاپایی زنجان از مناطق دیدنی و زیبای زمستانی این استان است که همه ساله با بارش نخستین برف، پذیرای خیل عظیم اسکی بازان می شود.
وی افزود: پیست پاپایی، چهارمین پیست قدیمی کشور محسوب می شود و امیدواریم مسئولان، به این رشته ورزشی زنجان که نشاط آفرین بوده و علاقه مندان زیادی را نیز به سوی خود جلب و جذب کرده است، توجه ویژه ای داشته باشند.
وی، قدمت ورزش اسکی در زنجان را بیش از 60 سال اعلام کرد و اظهار داشت: هیات این رشته ورزشی مفرح و شادی بخش زنجان تقریبا از سال 46 شکل گرفته است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.