به گزارش ایرنا، ایرج احمدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در شهرک صنعتی افق ابهر نیز سال‌ها مشکل سند وجود داشت که توانستیم 600 برگ سند تک‌برگی بگیریم.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب واحدهای صنعتی برای رونق ‌بخشی به فعالیت خود نیاز به دریافت تسهیلات بانکی دارند، وجود اسناد مالکیت تک ‌برگی برای وثیقه ‌گذاری، امری حیاتی محسوب می ‌شود.
احمدی با بیان اینکه هم ‌اکنون 3 هزار و 163 هکتار زمین در تملک شرکت شهرک‌های صنعتی استان است، اظهار داشت: از این میزان، 2 هزار و 431 هکتار در فاز عملیاتی بوده و تاکنون برای یک هزار و 941 هکتار، سند تفکیکی اخذ شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان بر اساس رسالت خود در کنار پیش بردن کارهای عمرانی و تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی برای ایفای درست نقش حمایتی خود نیز ، تلاش می‌کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری دستگاه‌های مربوطه در صدور اسناد مالکیت در شهرک‌های صنعتی گفت: خوشبختانه در سال گذشته تعامل مطلوبی با اداره کل ثبت اسناد استان داشتیم که امیدوارم این همکاری در سال جاری نیز با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد.
به گزارش ایرنا، 32 شهرک و ناحیه صنعتی با مجموع 3 هزار و 500 هکتار زمین و یک هزار و 700 طرف قرارداد در استان زنجان فعال است.
8068/9556
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.