عبدالله شکراوقلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل مشکل یک واحد صنعتی و در قید وثیقه بودن سند شهرک به خاطر این واحد، تسهیلاتی به هیچ یک از واحدهای تولیدی این شهرک اعطا نمی شد.
وی یادآورشد: پیش از این سند تک برگی که پشت آن اسناد رهنی درج بود، برای واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی صادر شده بود.
شکراوقلی اظهار کرد: این اسناد متعلق به شرکت کوکما بود که با این پیگیری، مشکل فک رهن بانک سپه حل شد و واحدهای صنعتی مستقر می توانند اسناد متعلق به خود را دریافت کنند.
معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: هم اکنون در این شهرک 52 واحد صنعتی مستقر هستند که از این پس مالکان این واحدهای صنعتی، در صورت تکمیل و اقدام برای دریافت پروانه بهره برداری می توانند اسناد را به نام خود منتقل و از آن به عنوان وثیقه استفاده کنند.
شهرک صنعتی خرمدره، 338 هکتار مساحت دارد، فاز اول این شهرک به مساحت 50 هکتار، بعد از گذشت 9 سال، از رهن بانک خارج و مشکلات صاحبان صنایع از بابت دریافت تسهیلات بانکی برطرف شد و 34.5 هکتار از اراضی فاز دوم این شهرک نیز با پیگیری های انجام گرفته از سوی مقام عالی اجرایی استان و مدیران شهرستانی، در مرحله رفع مشکل سند اراضی در رهن می باشد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.