به گزارش ایرنا، غلامحسین جمیلی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به نقش مهم بخش خصوصی در تحقق شعار 'رونق تولید' اشاره کرد و افزود: می‌توان اقلام مورد نیاز کشور را با توجه به نامگذاری شعار سال در داخل تولید و تامین کرد.
وی ادامه داد: پرهیز از نظام دستوری و دخالت در عرصه‌های مختلف تولید از سوی دولت، می‌تواند در تحقق هرچه بیشتر شعار امسال تاثیرگذار باشد.
جمیلی با بیان اینکه همه بخش‌ها باید برای تحقق حداکثری رونق تولید در سال جاری نقش خود را احصا و به درستی ایفا کنند، گفت: مواردی از جمله اصلاح محیط کسب و کار، مبارزه با فساد، اصلاح برخی قوانین، دیپلماسی اقتصادی فعال و جلوگیری از فعالیت‌های سوداگرانه تاثیر بسزایی در رونق تولید دارد.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی همه تلاش و همت خود را برای تحقق رونق هرچه بیشتر تولید به کار خواهد بست، خاطرنشان کرد: تعیین‌کننده‌ترین نقش در تحقق رونق تولید را بخش خصوصی دارد.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه رونق تولید و تنوع اقتصاد، نیازمند توجه اساسی به بازنگری در برخی قوانین مهم کشور در حوزه کسب و کار، رابطه کارفرما و کارگر و دیگر قوانین در این زمینه است، اظهار داشت: می‌توان برای تقویت و رونق تولید، سیاست‌های تشویقی اتخاذ کرد و موانع را از سر راه تولید برداشت.
وی با بیان اینکه بسیج اعتماد عمومی مردم برای همراهی بیشتر با فضای اقتصادی از سوی دولت یک ضرورت مهم برای سال رونق تولید محسوب می‌شود، تصریح کرد: در صورت تحقق این مهم بزرگترین دستاورد رونق تولید رقم خواهد خورد.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب سال 98 را با عنوان سال 'رونق تولید' نامگذاری کردند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.