حجت الاسلام محمد صادق اکبری در نخستین نشست شورای اداری استان گفته است: رانت، زد و بند و دریافت هدایه از جمله مواردی است که مدیران در معرض آن قرار دارند.
وی یادآورشد: افرادی هستند که با ظرافت کاری خود را به مدیران نزدیک کرده و با انجام این گونه اعمال، نگاه مدیران را به سمت خود جلب می کنند که باید مدیران فریب چنین افرادی را نخورند.
رییس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: دستگاه قضایی سعی می کند که مسوولان و مدیران را در انجام وظایف شان حمایت و پشتیبانی کند.
رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به این که مدیران سرمایه انسانی کشور هستند، اظهارکرد: باید خود را بیدار کنیم که فریب این چرب زبانان و وسوسه های شیطانی را نخوریم.
حجت الاسلام اکبری ادامه داد: گاهی از خود غافل شدن سبب وارد شدن خساراتی به انسان می شود که قابل جبران نیست پس باید تقرب خود را به خداوند بیشتر کنیم و بتوانیم خود را در مقابل خسارت ها مقاوم نگاه داریم.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال هاست که شعار سال را به موضوع های اقتصادی اختصاص می دهد، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی نقش اساسی در تحقق شعار سال دارند که در کنار آن بخش خصوصی نقش غیرقابل انکاری دارد...
وی ادامه داد: تمامی سعی و تلاشمان این است که از فعالان اقتصادی در جهت رونق تولید و اشتغال حمایت کنیم و در مقابل با تمامی مفسدان اقتصادی و اخلالگران خواهیم ایستاد...
این مسوول با اشاره به این که امنیت بستر مناسب تمامی فعالیت های اقتصادی است، اظهار کرد: در استان سیل زده لرستان وضعیت از لحاظ خسارت وارده به مردم و زیرساخت ها نگران کننده است.
اکبری با بیان این که در یک رودخانه سه پل احداث شده بود، اضافه کرد: از این سه پل، پلی که 2 سال پیش بهره برداری شده بود، چهاردهم فروردین فرو ریخت که نشان دهنده نبود مدیریت صحیح بوده است.
این مقام مسوول با اشاره به اینکه هر چیزی حریمی دارد و نباید به حریم رودخانه ها و دریاها وارد شویم، تصریح کرد: ورود به این نقاط ممنوع و حرام است و چرا در بسترهایی که ممنوع است خانه و جاده می سازیم.
وی با بیان این که آگاهانه و غیرآگاهانه ساخت و ساز در حریم های ممنوعه، اقدامی علیه خود است، اضافه کرد: در طرح های مطالعاتی باید توجه و دقت بیشتری داشته باشیم و با نظارت کافی این طرح ها به مرحله اجرا برسد و به درستی عملیاتی شود.
اکبری اضافه کرد: بهره بردار بایستی با تمامی دقت، نظارت خود را انجام دهد تا مانع از بروز خطاها شویم و باید به مقوله پیشگیری از بروز حوادث مشابه پس از سیل های به وقوع پیوسته اهمیت بیشتری دهیم.
رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان این که همه ما مسوولان به موضوع پیشگیری و درست انجام دادن کارها اهتمام بورزیم، عنوان کرد: باید از حریم ها به خوبی دفاع و صیانت کنیم تا در حوادث بعدی با مشکلات مشابه روبه رو نشویم.
وی با اشاره به این که باید از ساخت و ساز در مسیر مسیل ها خودداری کنیم، افزود: اجازه نخواهیم داد ساخت و سازی غیرمجاز در حریم دریا صورت گیرد.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.