دکتر جواد تاج کی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بیماران خاص برای تهیه داروهای خود در روز های تعطیلات نوروزی می توانند از ساعت 9 تا 11 صبح به داروخانه رجائی شهر زنجان مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: در غیر روزهای تعطیلات نیز این گروههای هدف می توانند از شیفت صبح از ساعت 7:30 دقیقه صبح تا 14:30 و عصرها نیز از ساعت 16:30 تا 20:30 اقلام دارویی مورد نظر خود را دریافت کنند.
این مسئول ادامه داد: برای رفاه خاطر شهروندانی زنجانی و مسافران نوروزی نیز به داروخانه روزانه نیز مجوز داد شد که در طول ایام تعطیلات نوروزی نیز نسبت به خدمات دهی اقدام کنند.
وی اضافه کرد: این کار در راستای رضایتمندی و کاهش نارضایتی های احتمالی در این حوزه انجام گرفته که طی سال های گذشته مشکلاتی را موجب شده بود.
تاج کی افزود: تا کنون طی بازرسی انجام گرفته خدمات دهی در مراکز بیمارستانی، داروخانه ها مناسب بوده و مورد یا اشکال خاصی گزارش نشده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه در طرح بسیج نوروزی نظارت های جدی در حوزه بهداشت و عرضه مواد غذایی انجام می گیرد،ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط همه روزه در روزهای تعطیل نوروزی بر نحوه و چگونگی عرضه مواد غذایی نظارت داشته و با موارد غیر بهدشتی برخوردهای لازم انجام می گیرد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون نمونه گیری های غذایی تا حدودی مشکوک از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی انجام گرفته که برای اطمینان و یا عدم اطمینان به آزمایشگاه ارسال شده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان و مسافران نوروزی در صورت بروز شکایت و یا تخلفات موارد را می توانند به سامانه 19 وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و یا به شماره تلفن 3355و1 این معاونت اطلاع دهند.
8068/9646
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.