مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به افزایش مصرف آب در ایام پایانی سال بخاطر انجام سنت پسندیده خانه تکانی کمپین خانه تکانی و مدیریت مصرف با حضور بانوان زنجانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: در اجرای این کمپین علاوه بر بانوان، سازمان های مردم نهاد نیز حضور دارند که می‌توان از توان و ایده های این سازمان‌ها در راستای مدیریت مصرف در خانواده‌ها استفاده کرد.

وی افزود: توجه به نقش و جایگاه ویژه ای که سازمان‌های مردم نهاد در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارند از این رو در این کمپین  اعضای فعال سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست حضور داشته و آموزش های لازم را به مخاطبین ارائه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: خوشبختانه سازمان‌های مردم نهاد روز به روز گسترش یافته و تاثیرگذاری آن در جامعه بیشتر می‌شود و از این رو تلاش می شود تا با همکاری این سازمانها که در زمینه آب فعالیت چشمگیری داشته‌اند بتوانیم فرهنگ مصرف بهینه را به قشرهای مختلف جامعه آموزش داده و نهادینه کنیم .

جزء قاسمی اضافه کرد: منابع آب در کشور ما محدود بوده و ضروری است این نعمت الهی به درستی استفاده شده  و مردم از طریق آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف با ارزش های این نعمت حیات بخش بیشتر آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده جهت آموزش و ارتباط مستقیم با بانوان در این کمپین ، نسبت به ارائه آموزش های لازم  توسط کارشناسان  اقدام شده و بسته های فرهنگی نیز بین آنان توزیع می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.