محمود میرزایی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امسال، ورزشکاران ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان زنجان با حضور در مسابقات مختلف قهرمانی کشور، 13 نشان مختلف کسب کردند که این حاکی از رونق و رشد این رشته است.
وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در حد وسع و توان، این هیات را در اعزام ورزشکاران به رقابتهای قهرمانی کشور یاری می کند اظهار داشت: در طی سه ماه اخیر، ورزشکاران زورخانه ای زنجان در مسابقات مختلف موفق به کسب هفت نشان رنگارنگ شدند که این نشان دهنده توانمندی فعالان در این رشته ورزشی است.
میرزایی ادامه داد: ورزشکاران زنجان در مسابقات قهرمانی کشور که در همدان و در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد به سه نشان طلا، نقره و برنز و در مسابقات شیراز نیز به 2 نشان نقره و یک برنز دست یافتند.
وی افزود: ورزشکاران اعزامی زنجان به رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور نیز که به میزبانی استان قم برگزار شد، صاحب 2 نشان (طلا و برنز) شدند.
رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان زنجان به تعداد ورزشکاران زنجانی فعال در این رشته اشاره کرد و گفت: در حال حاضر قریب 700 نفر در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی این استان فعالیت می کنند اما فقط 398 نفر از این ورزشکاران موفق به ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون این رشته ورزشی شده اند.
میرزایی با بیان اینکه آدرس اینترنتی سامانه ثبت اطلاعات جامعه ورزش زورخانه ای www.pahlevani-fed.ir و لینک راهنمای ثبت نام در این سامانه http://pahlevani-fed.ir/PreGuid.aspx است، افزود: ورزشکاران، مربیان، مرشدان و داوران زنجانی فعال در این رشته ورزشی باید به سایت فدراسیون مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.
وی اظهار داشت: هیات ورزش پهلوانی، زورخانه ای و هنرهای فردی استان زنجان، تاکنون چندین اطلاعیه و بخشنامه برای ثبت نام در سامانه فدراسیون، صادر کرده اما نتیجه چندان رضایتبخشی نبوده است.
میرزایی با تاکید براینکه نتیجه و مزایای مثبت این کار به خود افراد بازخواهد گشت، افزود: نبود بانک جامع اطلاعاتی باعث خواهد شد تا فضا برای رشد و توسعه این رشته ورزشی فراهم نشود.
وی یادآور شد: در زمان حاضر ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره و سلطانیه، فعال است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.